Day 3: Lone Pine Koala Sanctuary

30 november 2015 - Brisbane, Australië

Vanmorgen eerst nog even langs twee backpackers winkels gegaan voor de nodige supplies en daarna met Emma, Jo en Lisa (de 3 Schotse meiden) naar Lone Pine Koala Sanctuary.

Wat een geweldige dag! Op de foto met een koala (Violet) en kangoeroes voeren. Zo ontzettend schattig! Ook heel blij dat ik een kangoeroe joey en een koala joey heb gezien! Ook mn eerste vogelbekdier en tasmanian devil gezien

Toen we terug waren in Brissie hebben we een rondje door de stad gelopen tot aan de lagoon op South Bank en weer terug.

Op de terugweg nog even een liquor store ingedoken voor een paar flessen wijn, want we zouden gaan eten bij een BYO restaurant. Ik wist niet dat dat bestond, maar hier zijn dus super veel restaurants waar je je eigen drank mee mag nemen!

Heerlijk gegeten en heel veel lol gehad met het Vietnamese vrouwtje dat het restaurant runde: granny Tina. Wat een heldin! Daarna op de kamer onze flessen wijn leeg gedronken en in bed gekropen. Morgen alweer de laatste dag in Brisbane...