Day 1: De kater van het vliegen AKA de gevreesde jetlag

29 november 2015 - Brisbane, Australië

Vanmorgen - na een reis van 25 uur die nagenoeg perfect verliep - aangekomen in Brisbane. Nog even taxfree wat spulletjes gekocht, waaronder ook some much needed zonnebrand SPF50!
Bij het claimen van mijn bagage kwam ik helaas tot de ontdekking dat mijn duffel bag gesneuveld was. Er was niets weg gelukkig, maar daar ging mijn plan om dat ding in het hostel als een soort extra beveiliging te gebruiken...

Aangekomen in het hostel (bus vanaf vliegveld was snel en eenvoudig geregeld) overheerst de vermoeidheid. Er uiteindelijk toch maar aan toe gegeven en even 2 uurtjes mn ogen dichtgedaan op een bank.

Heel even een momentje van paniek gehad ("Waar ben ik aan begonnen?!"), maar dat zal er wel bij horen. Ik zal me morgen waarschijnlijk een stuk beter voelen. Straks even kunnen douchen gaat denk ik ook al een hoop schelen.

Mn hostel zit echt op het randje van Chinatown ❤. 's Avonds dus heerlijk wat Pho gegeten. Daarna wat gedronken in Birdies en aan de praat geraakt met een paar gasten en 2 hele toffe (maar compleet gestoorde) chicks uit Brisbane.

Mn roomie (een Engels meisje dat sinds februari in Sydney woont) is erg aardig. Ze heeft me gevraagd haar te laten eten wanneer ik in Sydney ben, zodat we daar even een drankje kunnen doen.